Nog een weekje! - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Melissa Bieze - WaarBenJij.nu Nog een weekje! - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Melissa Bieze - WaarBenJij.nu

Nog een weekje!

Blijf op de hoogte en volg Melissa

28 Juli 2014 | Nederland, Stadskanaal

Lieve iedereen,

Over precies een week sta ik op Schiphol, loop ik wat rond en zoek ik mijn gate met bijbehorend vliegtuig. Thuis afscheid genomen van moeder, broertje en hond, op Schiphol van papa, stiefmoeder en, niet te vergeten m'n lieve vriendje.

In m'n eentje ga ik het grote avontuur op Antigua tegemoet. Een half jaar stage lopen bij Sandals. Hoewel het afscheid zwaar zal zijn en ik er op dit moment stiekem ook wel een beetje tegenop zie, heb ik er ontzettend veel zin in en ben ik benieuwd wat dit paradijs me te bieden heeft, maar ook zeker wat ik van mezelf kan laten zien!

Nu nog precies een week te gaan. Een week die zeker weten razendsnel voorbij gaat. Ik ga nog even genieten van de lieve mensen om me heen en zal me langzaamaan gaan voorbereiden op m'n supervette avontuur.

Ik zal proberen regelmatig een reisverslagje te schrijven, om iedereen die dat leuk vindt op de hoogte te houden.
Het zou leuk zijn als jullie zelf ook reacties willen plaatsen, zo heb ik ook nog een beetje te lezen en blijf ik een beetje op de hoogte van alles in ons koude kikkerlandje!

Tot sinas, lieve iedereen!



  • 04 Augustus 2014 - 23:10

    Greetje En Geert Zonder Facebook:

    Hey Melissa, je bent inmiddels aan je avontuur begonnen. Er waren vast wel wat tissues nodig op Schiphol maar jeetje wat super dat je dit kan gaan doen. Enne voor je het weet sta je weer op Schiphol met nieuwe tissues maar dan voor de thuiskomst. Doe je best daaro en geniet vooral. liefs van ons

  • 05 Augustus 2014 - 17:37

    Els:

    Lieve Melissa, het afscheid was inderdaad even emotioneel maar je gaat zoiets supers meemaken het komende halfjaar! Deze kans kunnen ze je in iedergeval niet meer ontnemen. Papa, ik, oma van Huizen en Connie zitten je al de hele dag te volgen via internet, volgens mij Marc ook......is zo leuk om te zien hoe je vliegt, hoelang je al heb gevlogen en hoeveel je nog moet vliegen. Op dit moment nog anderhalf uur en dan ben je (als ik het goed heb begrepen) op St Lucia. Daar moet je nog even wachten voordat je naar je eindbestemming Antigua vliegt (sorry als ik het verkeerd heb begrepen). Als je daar aankomt is het Hollandse tijd rond 19:00 uur, maar daar is het zes uur eerder, dus lekker pas 13:00 uur. Ik wens je een waanzinnige tijd daar, dat je maar veel mag leren daar, of andersom ;), en ik ga je blog in de gaten houden. Van papa een hele dikke knuffel (hij werkt nu wel maar weet zeker dat ik deze weg mag geven), van mij een dikke smokkerd, en geniet van alles wat je maar ziet....zal vandaag nog niet meevallen na deze hele lange reis, maar ik weet zeker dat je het schitterend gaat vinden. Liefs Els

  • 06 Augustus 2014 - 09:53

    Papa:

    Hee meissie ben blij dat alles goed verlopen en dat je weer veilig op Antiguaanse bodem bent. Geniet van het paradijs daar en laat ze maar zien waar Melissa Bieze toe in staat is !!!! MELISSA RULES!!!!! YOU GO GIRL !!!!!!

    groetjes Papa

  • 08 Augustus 2014 - 00:02

    Petra:

    hoi melissa

    heb je net gesproken op Skype vond het leuk je weer te zien en super dat het daar goed gaat
    gaat je lukken dat half jaartje iedere 3 a 4 weken een nieuwe stageplek ik denk dat de tijd vliegt !
    ook van genieten hoor zoiets maak je maar eens in je leven mee!
    heeel veel xxx en knuffels!!! petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stadskanaal

Melissa

Actief sinds 22 Juni 2014
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 9649

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 01 Februari 2015

Antigua

Landen bezocht: